Chat pogadajmy :)

wtorek, 4 sierpnia 2009

Wywiadzik z Sawexem

Oto pierwszy taki wywiad z Sawexem Skrypterem WosOTS dowiedzmy się co ma do powiedzenia :

M:Witam
S:Czesc
M:Zgodzisz się na wywiad?
S:Jasne
M:Dobrze zaczynajmy. Jak masz na imię?
S:Sebastian
M:Czy kiedykolwiek chciałeś odejść z Wosots przestać nad nim pracować?
S:Może zdarzyła się taka sytuacja raz czy dwa razy. Ale jak jednemu z nas się nie chce, to drugi ma jakoś chęci za 2.
M:Czy stworzenie Wosots troche cię jagby uszczęśliwiło?
S:W pewnym sensie tak. Razem z Przemem swtorzyłem coś co podoba się ludziom.
M:Czy denerewują was komentarze typu "Jestecie Leniwi"
S:Ja z natury jestem leniwy. Ale nie przejmujemy się specialnie tego typu komętarzami.
M:Czy prowadzenie/stworzenie takiego servera jest trudne?
S:Gdy nie masz doświadczenia w tego typu Otsach, sprawa może być ciężka. Gdy już masz za sobą trochę doświadczeń z takim serwerem nie będzie to trudne do zrealizowania, lecz na pewno czasochłonne
M:Czy polecasz komuś zrobienie takiego servera?
S:Jeżeli nie będzie to Ots w realiach Naruto i nie złamie się w pierwszym mięsiącu to czemu nie.
M:Czy kiedykolwiek wzwątpiłeś w swój zespół?
S:W Przema? Zwątpić? Raczej nie zwątpiłem, choć zdarzało mi się na niego poważnie wkurzyć.
M:Na koniec mozesz kogoś pozdrowić
S:Pozdrawiam każdego kto był zalogowany na Wosie i mu się podobało!

Dziękuje za wywiad.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz